Főoldal Szakma Marketing Üzlet Üzleti tippek

HTML

Iratkozzon fel blog értesítőre!

Ha megadja az e-mail címét, egyből értesülhet a legfrissebb bejegyzésekről:

Ide írja az e-mail címét:

Feliratkozás után egy e-mailt fog kapni, és a benne lévő linkre kattintva erősítheti meg a feliratkozását.

Blended learning blog

Blended learning az elméletben és a gyakorlatban, avagy mi ez, mire jó, hogyan csinálják mások. Tapasztalatok, tippek, információk azoknak a nyelviskola vezetőknek, szakmai vezetőknek és nyelvtanároknak, akiket érdekel a blended learning akár tanári, akár üzleti szemmel.

Ha Önnek kérdése van, vagy megosztaná véleményét, tapasztalatait, akkor ide írjon: blendedlearningblog@gmail.com.

Szerzőink:
Szerzőink beköszönnek »

Mi is az a blended learning?

A blended learning az online nyelvoktatás egyik formája. Ez egy "kevert" oktatási forma, amiben a hagyományos, személyes oktatás egészül ki online oktatással.
Bővebben »

A blended learning és a blog támogatója:

Hirdetés

Hirdessen az interneten 20 Ft-tól!
Jelenjen meg mindazoknak, akik a neten az Ön termékét vagy szolgáltatását keresik, már 20 Ft/kattintás-i áron.

Utolsó kommentek

Friss topikok

Pénteki linkajánló - 1 a családnak, 2 az üzletnek

2008.09.25. 22:38 Kruzslicz Anita    Címkék: marketing üzleti nyelviskola pénteki linkajánló

Szokásos pénteki linkajánlómban, mint azt már megszokhatták, ismét 2 olvasnivalót kínálok az üzletünk felpörgetéséhez. Az első cikk gyakorlati tanácsokat ad ahhoz, hogyan változtassuk át figyelemfelkeltővé online, vagy akár hagyományos hirdetéseinket (brosúra, szórólap). A másik egy blogbejegyzés, amit azért tettem a válogatásba, mert erősen elgondolkodtatott, hogy megvalósítható-e a nyelviskolák között is olyan típusú együttműködés, mint ami a bejegyzésben olvasható.
És persze a családdal töltött hétvégére is van egy újabb recept. Ez most egy fahéjas-diós-csokis csoda. És ha ez nem elég, még azt is hozzáteszem, hogy villámgyorsan elkészíthető. Kell ennél több?

Hogyan dobjuk fel a hirdetéseink szövegét 3 lépésben?

A célzott, kattintás alapú online hirdetésekben az a jó, hogy tudjuk, mire megy el a büdzsé. Legalábbis kevesebb a szórás, mint a hagyományos hirdetéseknél. Mert mi van, ha a szórólapjaink például el sem jutnak a postaládákba, hanem a kukában végzik. De ne fessük az ördögöt a falra! Az azonban a legtöbb esetben igaz lehet, hogy egy röpke rápillantás után végzik a kukában. És ugye ez sem megnyugtató. De mi ilyenkor a baj? Általában az, hogy a hirdetésünk túl általános, így aki megnézi, nem tudja egy pillanat alatt felmérni, szüksége lehet-e ránk. A pillanat elmúlt. Irány a kuka.
A cikk, amit ajánlok, arról szól, hogyan lehet az online hirdetéseinket hatékonyabbá tenni. De azt hiszem, ez a technika (logikáját tekintve) a szórólapjainkon is segíthet. A honlapunkról, és egyéb ismertető anyagainkról nem is beszélve!
3 fogás, amely során egy általános, unalmas hirdetésből egy figyelemfelkeltő és "pont ez kell nekem" hirdetést készíthetünk.
http://www.etarget.hu/customer/help/help_tutorial_hu.php

Kémkedés és másolás helyett összefogás?

A múlt pénteki linkajánló egyik cikkében az árverseny kapcsán szóba került a pozicionálás kérdése. (Egyszer talán érdemes lesz ennek egy önálló bejegyzést is szentelni.) Amikor nyelviskolák kapcsán felmerül a pozicionálás kérdése, félig mosolyogva, de meg szoktam említeni, hogy az lehetne a szép világ, ha a nyelviskolák megbeszélnék egymás között, hogy ki mire pozicionálja magát, minek lesz a specialistája. Így le lennének "osztva" a diákok: aki ilyen típusú nyelvvizsgát tenne le, az ide megy, aki érettségire készülne az oda, és így tovább. Persze tudom, hogy ez nem így működik. (És egyébként is, én azért kitartok amellett, hogy a versenynek megvannak az előnyei, például az, hogy nem lustul be az ember és az üzlet.)
Aztán, amikor elolvastam ezt a bejegyzést, mégis láttam rációt egy ilyen kooperatív pozicionálásra. Működhet egy ilyen a nyelviskoláknál is? Vagy már működik is?
http://intercat.hu/latogatottsagnoveles/joint-venture-es-bekepipa

Fahéjas-csokoládés diótorta – hogy a vasárnap tényleg a családról szóljon

Jó kedveskedni a családnak. Meleg süti illat vasárnap, ami szinte kibéleli a lakást… Csak sokszor nehéz a heti rohangálás után még vasárnap is topon lenni, és órákig sürgölődni a konyhában.
Szerintem pont erre találták ki ezt a "családbarát" receptet. Finom és villámgyorsan elkészül, hogy aztán tényleg legyen időnk a családdal ücsörögni és sütit majszolgatni.
http://chiliesvanilia.blogspot.com/2008/09/villmgyors-fahjas-csokolds-ditorta.html

Szóljon hozzá!





A bejegyzés trackback címe:

https://blendedlearning.blog.hu/api/trackback/id/tr76682031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.