A Haszon Magazin egyik idei számában olvastam a "Hasznos Tippek" rovatban, hogy egy nyelviskola felmérése szerint 10 kis- és középvállalkozásból csupán 3 használja ki a szakképzési hozzájárulást, amit az alkalmazottaik nyelvi képzésére is fordíthatnának. Erről jutott eszembe egy ötlet, ami talán segít, hogy a cégekben tudatosítsuk ezt a lehetőséget.
Azok a nyelviskolák, akik kihasználhatják a szakképzési hozzájárulás lehetőségét, vagyis kedvezményes ajánlatot tehetnek a cégeknek, erről tájékoztatást adnak a honlapjukon. Sőt, biztosan felhívják erre a figyelmet, amikor ajánlattal keresik meg a cégeket.
Azt a lehetőséget viszont nem tudom hány nyelviskola használja ki, hogy a vállalatokat a könyvelőiken keresztül tájékoztassa erről a lehetőségről. Hiszen a cégek és a könyvelőik között egy olyan bizalmi viszony van, amire egy nyelviskola is építhet. És ha már a könyvelőt meggyőztük (és ez miért is ne működne), akkor a cégre is hatást gyakorolhatunk rajta keresztül. Szerintem ebben van realitás, de legalábbis egy próbát mindenképpen érdemes tenni, és egy ajánlattal felkeresni először a saját könyvelőnket, majd az adott városban működő többi könyvelő irodát is.
Hétfői üzleti tippek: Cégek elérése a könyvelőiken keresztül
2008.10.12. 21:50 Kruzslicz Anita Címkék: marketing üzleti nyelviskola üzleti tippek
Szóljon hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek