Főoldal Szakma Marketing Üzlet Üzleti tippek

HTML

Iratkozzon fel blog értesítőre!

Ha megadja az e-mail címét, egyből értesülhet a legfrissebb bejegyzésekről:

Ide írja az e-mail címét:

Feliratkozás után egy e-mailt fog kapni, és a benne lévő linkre kattintva erősítheti meg a feliratkozását.

Blended learning blog

Blended learning az elméletben és a gyakorlatban, avagy mi ez, mire jó, hogyan csinálják mások. Tapasztalatok, tippek, információk azoknak a nyelviskola vezetőknek, szakmai vezetőknek és nyelvtanároknak, akiket érdekel a blended learning akár tanári, akár üzleti szemmel.

Ha Önnek kérdése van, vagy megosztaná véleményét, tapasztalatait, akkor ide írjon: blendedlearningblog@gmail.com.

Szerzőink:
Szerzőink beköszönnek »

Mi is az a blended learning?

A blended learning az online nyelvoktatás egyik formája. Ez egy "kevert" oktatási forma, amiben a hagyományos, személyes oktatás egészül ki online oktatással.
Bővebben »

A blended learning és a blog támogatója:

Hirdetés

Hirdessen az interneten 20 Ft-tól!
Jelenjen meg mindazoknak, akik a neten az Ön termékét vagy szolgáltatását keresik, már 20 Ft/kattintás-i áron.

Utolsó kommentek

Friss topikok

Google Chrome egy kicsit csalódott nyelvtanár szemével

2008.09.03. 17:29 BHajnal    Címkék: google online nyelvoktatás chrome

Ma kipróbáltam a Google Chrome-ot. Szeretem az új dolgokat, és nálam már rutinná is vált a jobb eszközökre vadászás (ami kvázi munkaköri kötelesség is, meg a jó közérzetem biztosítása, mivel nem mindegy milyen eszközzel dolgozom). Online nyelvtanárként napi szinten használom az internetet és sok weboldallal dolgozom - ezért is örültem meg a Google böngészőjének. Persze ezt is rögtön kipróbáltam.

És a kezdeti benyomásaim tényleg jók: gyorsan felrakja magát, gyorsan indítja a weboldalakat, de a pozitívumok mellett 2 dolog csalódást okozott.

1. Firefoxot használok és a próbát persze azzal kezdtem, hogy importáltam az ottani tartalmat a Chrome-ba. De nagy szívfájdalmamra ez csak részben sikerült. A Firefoxban, a könyvjelzőimben ugyanis sok olyan oldalt tárolok a munkám miatt, ami ugyanazon a domainen fut. De ezeket nem sikerült így egy az egyben megjeleníteni a Chrome-ban. Itt egy domainnél csak egyetlen oldalt lehet letárolni a könyvjelzőben, legalábbis a látható könyvjelzőknél (a könyvjelző mappában persze ott voltak az ilyen oldalak is, ezért is nem értettem a látható könyvjelzőknél mire jó ez a redukálás).

2. A másik dolog, hogy a mentett jelszavaimat ugyan át tudtam importálni a Chrome-ba, de használni csak korlátozottan tudom őket. Én ugyanis egy alkalmazásba szeretnék több jelszóval is belépni, mint eddig (és nem vagyok különleges eset, más is így van ezzel gondolom, például ha több e-mail címe van egy szolgáltatónál), a Chrome viszont egy alkalmazásnál nem enged az összes mentett jelszóból választani, csak egyetlen mentett jelszót ad be.

Firefox jelszókezelés:

 

 

 

 

 

 

 

 

Google Chrome jelszókezelés:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Azt nem is sorolom a hibák közé (inkább csak kényelmi kérdés), de azért azt is megemlítem, hogy jó lenne, ha itt is lennének, mint a Firefoxban a könyvjelzőkben elválasztó vonalak. Aki sok oldalt tárol el, mint én is, annak ez sokat segít a keresésben. Hát igen, megszoktam.

Firefox könyvjelző elválasztókkal:

 

 

 

 

 

 

 


Google Chrome könyvjelző elválasztók nélkül:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Így bár nem vagyok egy Firefox hívő, de most nálam még az győz. (és győzzön a jobbik, nem vagyok semmi felé vakon elkötelezve) Szóval szeretni fogom a Chrome-ot, ha ezek meglesznek benne, és remélem meg is lesznek, mert összességében tényleg jól használható.  

1 hozzászólás, szóljon hozzá!





A bejegyzés trackback címe:

https://blendedlearning.blog.hu/api/trackback/id/tr40646759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lali_ 2008.09.03. 20:24:47

Érdekes nekem ez az egy jelszó, meg egy könyvjelzős dolog fel sem tűnt, gyülnek itt ám a hibák :)
süti beállítások módosítása