Főoldal Szakma Marketing Üzlet Üzleti tippek

HTML

Iratkozzon fel blog értesítőre!

Ha megadja az e-mail címét, egyből értesülhet a legfrissebb bejegyzésekről:

Ide írja az e-mail címét:

Feliratkozás után egy e-mailt fog kapni, és a benne lévő linkre kattintva erősítheti meg a feliratkozását.

Blended learning blog

Blended learning az elméletben és a gyakorlatban, avagy mi ez, mire jó, hogyan csinálják mások. Tapasztalatok, tippek, információk azoknak a nyelviskola vezetőknek, szakmai vezetőknek és nyelvtanároknak, akiket érdekel a blended learning akár tanári, akár üzleti szemmel.

Ha Önnek kérdése van, vagy megosztaná véleményét, tapasztalatait, akkor ide írjon: blendedlearningblog@gmail.com.

Szerzőink:
Szerzőink beköszönnek »

Mi is az a blended learning?

A blended learning az online nyelvoktatás egyik formája. Ez egy "kevert" oktatási forma, amiben a hagyományos, személyes oktatás egészül ki online oktatással.
Bővebben »

A blended learning és a blog támogatója:

Hirdetés

Hirdessen az interneten 20 Ft-tól!
Jelenjen meg mindazoknak, akik a neten az Ön termékét vagy szolgáltatását keresik, már 20 Ft/kattintás-i áron.

Utolsó kommentek

Friss topikok

Mégiscsak használom a Google Chrome-ot

2008.09.05. 09:34 BHajnal    Címkék: google chrome

No persze azok a problémák, amikről a múltkor írtam nem oldódtak meg ilyen gyorsan :) De találtam egy jó használati módot a Google Chrome-nak. Van nekem egy régi, több mint 7 éves laptopom, PIII-as, és szeretem is a gépet, de mivel sok oldal megnyitásakor (Firefoxban) nagyon döcögőssé válik a böngészés, ezért csak hébe-hóba használom. Eddig legalábbis.

Mert ma csak elővettem a laptopot és kipróbáltam rajta is a Google Chrome-ot. És nem csalódtam. Gyors és a laptopomat se lassította be. Szuper. Éljen a TV előtti esti punnyadás, és a fél szemmel gyors szörfölés a neten. Nincs többé hosszú várakozás arra, amíg feláll a böngésző. Ha régi laptopod van, érdemes próbálkozni. Nekem mostantól a Google Chrome lesz a hivatalos esti-utazós böngészőm.

Szóljon hozzá!





A bejegyzés trackback címe:

https://blendedlearning.blog.hu/api/trackback/id/tr30649309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása