Ahogy Anita a blogindító bejegyzésben már említette, társszerzőként írom ezt a blogot. Nyelvtanár szemmel fogom majd leírni azt, amit szerintem a blended learningről mint oktatási formáról tudni érdemes, beszámolok a saját tapasztalataimról és kollégáim élményeiről. Terveim szerint a bejegyzések érintenek majd elméleti és gyakorlati kérdéseket is.
Első írásaim azoknak szólnak majd, akik csak most kezdenek ismerkedni a blended learninggel, vagy azon gondolkodnak, hogy tanfolyamaikat ebben a formában kínálják a nyelvtanulóknak.
Az első bejegyzés azzal a kérdéssel foglalkozik majd, hogy kell-e valamilyen különleges szakképesítés ahhoz, hogy egy tanár blended learning formában tanítson.
Aztán összefoglalom, hogy mire van szükség (és miért) egy blended learning kurzus megszervezéséhez. Itt arról is olvashat majd, hogy miért elavult már manapság e-mailben küldeni a kiegészítő anyagokat a tanulóknak vagy miért nem hatékonyak igazán az interneten ingyenesen hozzáférhető online anyagok.
Ezután azt fogom vizsgálni, hogy milyen haszonnal jár ez az oktatási forma a nyelvet tanító tanároknak és mit nyernek a tanulók, ha ilyen módon tanulják a nyelvet.
Végül megnézzük a gyakorlatban is, hogyan lehet felépíteni egy blended learning tanfolyamot, ahol tippeket is kap az elinduláshoz.
Ha a bejegyzésekhez bármiféle hozzáfűznivalója van, akkor írjon nyugodtan kommenteket - a szakmai párbeszéd mindig pozitív és akár új ötletek születését is elősegítheti.
Utolsó kommentek